متن آهنگ

متن آهنگ های ایرانی

متن آهنگ

متن آهنگ های ایرانی

متن آهنگ فرشید ادهمی خداحافظ

جمعه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۷، ۰۳:۲۴ ب.ظ

متن آهنگ فرشید ادهمی خداحافظ

http://bayanbox.ir/view/1357732919494578031/%D9%81%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%AF%D9%87%D9%85%DB%8C.jpg

Text  Music Farshid Adhami Khodahafez 

 متن اهنگ خداحافظ فرشید ادهمی

●♯نمیفهمه هیشکی حال منو
تو هم رفتی●♯ بیخیال من و
دل تنگه بیقرار من و چشمای گریونم●♯

نگفتی من بی تو خونِ دلم
نگفتی من بی زبونِ دلم
نگفتی شاید نتونه●♯ دلم رفتی و داغونم

چه روزایی با خیال تو من
کوچه کوچه این شهر پی ت گشتم●♯
چه شبهایی بی تو با دل خون
حتی بی یه نشون●♯ از تو برگشتم

چه روزایی کشتمت توو دلم
زندگی رو از اول شروع کردم
چه شبهایی کل شهر●♯ و توو بارون
به خاطر تو زیر و رو کردم

خداحافظ عشق●♯ آخر من
نمیری از قلب و باور من
●♯منو کشتی تو دلت ممنونم

خداحافظ ای بهونه ی عشق●♯
چقد دلگیره ●♯زمونه ی عشق
●♯خداحافظ عاشقت میمونم

درد دلمو با کی بگم

و با چی غممو بپوشونم ●♯
●♯اشک مگه میذاره●♯

●♯اون عشقی که رفتنیه

●♯میره یه روز ای دل بیچاره●♯

دانلود اهنگ خداحافظ

ترانه سرا عاوسط چینطفه حبیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی