متن آهنگ

متن آهنگ های ایرانی

متن آهنگ

متن آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال ماتادور با صدای احسان خواجه امیری


دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام ماتادور

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید


متن آهنگ ماتادور از احسان خواجه امیری :

هواتو از سرم بیرون نکردم

تو تنها حسرت من رو زمینی

یه چیزایی رو تا عاشق نباشی

نه میتونی بفهمی نه ببینی

تورو دارم تمام عمر حتی

اگه هرچی رو که دارم بگیرن

همه دنیامو راحت میدم اما

خدامو که نمیزارم بگیرن

به عشقت تا ته دنیا به جنگ هر کسی میرم

چه تقدیری ازین بهتر که از عشق تو میمیرم

من از عشق تو میمیرم

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام ماتادور

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

تو تا وقتی کنار من بمونی

خدا از پیش من جایی نمیره

من این حال خوشو حتی یه لحظم

نمیزارم کسی از ما بگیره

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320 - با حجم 6.79 مگابایت

 

منبع : دانلود آهنگ تیتراژ


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی