متن آهنگ

متن آهنگ های ایرانی

متن آهنگ

متن آهنگ های ایرانی

متن آهنگ جدید پازل باند به نام دریا

جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ب.ظ

متن آهنگ جدید پازل باند به نام دریا

ترانه : مهرزاد امیرخانی | آهنگ ، تنظیم و میکس و مسترینگ : پازل باند

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام دریا


متن آهنگ جدید پازل باند به نام دریا :

قدم زدم تو خاطره هات یادم اومد تمومه حرفات

دلم میخواست دلتو بخواد کناره من عوض شه دنیات

دمه غروبه و تنگه دلم با خودمم میجنگه دلم

تویی حسه قشنگه دلم

دریا دریا اشکه تویه ساحله نگاهم بعد تو هنوز تو اشتباهم چیه گناهم

ساحل ساحل موج میریزه تو گلویه بغضم

من شبیه تو باید عوض شم چقد شکستم , چقد شکستم

دریا دریا اشکه تویه ساحله نگاهم بعد تو هنوز تو اشتباهم چیه گناهم

ساحل ساحل موج میریزه تو گلویه بغضم

من شبیه تو باید عوض شم چقد شکستم , چقد شکستم

تو خلوتم تو خاطره هام یه قایقه شکسته چشمام

رفیق شدم دیگه با ساحل دلم برام دیگه نشد دل

دمه غروبه و تنگه دلم با خودمم میجنگه دلم تویی حسه قشنگه دلم

دریا دریا اشکه تویه ساحله نگاهم بعد تو هنوز تو اشتباهم چیه گناهم

ساحل ساحل موج میریزه تو گلویه بغضم

من شبیه تو باید عوض شم چقد شکستم , چقد شکستم

دریا دریا اشکه تویه ساحله نگاهم بعد تو هنوز تو اشتباهم چیه گناهم

ساحل ساحل موج میریزه تو گلویه بغضم

من شبیه تو باید عوض شم چقد شکستم , چقد شکستم

Download New Music By Puzzle Band Called Darya With Lyric Music

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی